Coraz głośniej o OHF2018

Coraz głośniej o OHF2018

Już w najbliższy piątek startuje 10. edycja Sieradz Open Hair Festival. Będzie dużo fryzjerstwa, mody, sztuki i oczywiście muzyki z Alvaro Soler i Kubą Badachem na czele. Jubileuszowa edycja wydarzenia budzi duże zainteresowanie w mediach.

W ciągu tylko jednego tygodnia (9-15.07) i to biorąc pod uwagę tylko media tradycyjne (prasa, radio, telewizja) informacja o Open Hair Festival 2018 dotarła do ponad 2,2 mln osób. W mediach społecznościowych oraz mediach internetowych, od czasu konferencji zapowiadającej Festiwal, pojawiło się blisko 200 informacji na jego temat. 

Wśród mediów, które pisały i mówiły o Open Hair Festival 2018 były m.in. radio RMF MaXXX Radio ESKA czy portal internetowy Interia. Szeroko tegoroczną edycję omawiały także telewizje: TVP 2 i TV Polonia – za sprawą goszczącego w Sieradzu programu „Pytanie na Śniadanie”. Każde z czterech wejść w obu telewizjach poświęconych OHF 2018 oglądało średnio 340 tys. osób.  Festiwalowi, w części poświęcony był także emitowany w piątek 13 lipca program „Łodzią po regionie” emitowany w TVP 3.

O Open Hair Festival 2018 pisały także gazety. M.in. Olivia, Naj, Ekspress Ilustrowany, Life In, Kalejdoskop i oczywiście portale internetowe, m.in. fryzjerzy.com, modnewłosy.pl czy cojestgrane.pl.

Im bliżej OHF 2018 tym informacji będzie oczywiście przybywać. Także podczas jego trwania można spodziewać się wielu relacji, tym bardziej że patronami medialnymi w tym roku są: RMF MaXXX, Interia, Polsat Music, TVP 3, Radio Łódź, Radio Łódź Nad Wartą, Olivia, Naj, Tina, Dziennik Łódzki, naszemiasto.pl, Nad Wartą, modnewłosy.pl, Nasze Radio, nasze.fm.